لیست رشته های دانشگاه امام صادق 98

دانشگاه امام صادق یکی از دانشگاه های شرایط خاص می باشد که داوطلبینی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند می توانند در زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 نسبت به اعلام علاقه مندی خود اقدام نمایند و در زمان انتخاب رشته از لیست رشته های دانشگاه امام صادق 98 ، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. البته موضوع مهمی که داوطلبین کنکور سراسری باید در نظر داشته باشند این است که دانشگاه امام صادق برای پذیرش دانشجو شرایط ویژه ای در نظر گرفته است که داوطلبین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. در این مقاله میخواهیم توضیحاتی در رابطه با لیست شرته های دانشگاه امام صادق در سال 98 و شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق توضیحاتی را ارئه نماییم . در صورتیکه با هر گونه سوال و یا ابهامی مواجه شدید می توانید با استفاده از شماره های درج شده بر روی سایت با مشاورین سامانه در ارتباط باشید.

 جهت مشاوره تخصصی لیست رشته های دانشگاه امام صادق 98 کافیست


با تلفن ثابت با شماره 9099071611


و یا باموبایل همراه اول با شماره  99225595 تماس بگیرید.


 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

لیست رشته های دانشگاه امام صادق در سال 98

همانطور که در عکس زیر مشاهده می نمایید لیست رشته های دانشگاه امام صادق در سال 98 دارای رشته ها و گرایش های متفاوتی می باشد که برای داوطلبین زن و مرد متفاوت می باشد . موضوع مهمی که داوطلبین مرد باید در نظر داشته باشند این است که تمامی رشته های دانشگاه امام صادق که برای آقایان می باشد تنها در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته می باشد و برای داوطلبین زن تنها در مقطع کارشناسی می باشد.

لیست رشته های دانشگاه امام صادق 98 به شرح ذیل می باشد :


شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 98

داوطلبینی که می خواهند برای انتخاب علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه امام صادق را دارند می بایست شامل شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 به شرح ذیل اقدام نمایند :

1) تدین به دین اسلام و مذهب شیعه 12 امامی

2) التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه

3) متولد سال 1377 و بعد از آن ؛ انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و مانند آن تأثیری در شرط سنی ندارد

4) برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی

5) گذراندن پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم و یا داشتن گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی و شرکت در یکی از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق 98

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 شامل دو مرحله می باشد . پس از اینکه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 را مطالعه کرده باشید و اگر علاقه دارید که در زمان انتخاب رشته کنکور 98 یکی از رشته های موجود در لیست رشته های دانشگاه امام صادق 98 را انتخاب کنید باید بدانید که باید وارد سایت دانشگاه شوید و اطلاعات خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع دقیق از شرایط و نحوه ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 (کلیک نمایید)


جمع بندی نهایی کنکور 98

جمع بندی نهایی کنکور ۹۸ یکی از سوالاتی است که در ماه های پایانی کنکور به سراغ دانش آموزان کنکوری میرود. دانش آموزان کنکور در روزهای عید و بعد عید نوروز به دنبال روش های جمعبندی کنکوری ۹۸ هستند. خب سوالی  در این زمینه برای دانش آموزان به وجود می آید این است که بهترین روش جمع بندی نهایی کنکور 98 به چه صورت است؟ در ادامه مقاله در رابطه با همین موضوع میخواهیم برایتان توضیح دهیم. در صورتی که نیاز به یک مشاور دارید میتوانید با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید. مشاورین سامانه صدای مشاور شما را در زمینه های ثبت نام کنکور سراسری 98 ، انتخاب رشته کنکور 98 ، برنامه ریزی کنکور 98 و ... راهنمایی میکند و در صورت نیاز میتوانید ثبت نام و انتخاب رشته خود را به مشاورین بسپارید.

بهترین زمان برای شروع جمع بندی را برایتان شرح میدهیم و پس از آن به روش های جمع بندی میپردازیم. زمان شروع جمع بندی در پایه های مختلف متفاوت است.

زمان شروع جمع بندی دروس پایه

دروس پایه را باید در دوران نوروز جمعبندی کنید. اولویت جمع بندی دروس پایه نیز  دروس پایه دهم و یازدهم برای داوطلبان نظام جدید و دروس دوم و سوم دبیرستان برای فارغ‌التحصیل‌های نظام قدیم است.

زمان شروع جمع بندی دروس نیمسال اول 

بهترین زمان برای دروس نیمسال اول ، دوران امتحانات است. فارغ‌التحصیل‌های نظام قدیم هم با توجه به عدم وجود امتحان در این دوره، فرصت بیشتری برای جمع‌ بندی دروس نیمسال اول پیش‌ دانشگاهی دارند. پس بهترین زمان جمع بندی نیمسال اول دوازدهم همان دی ماه است.

زمان شروع جمع بندی دروس نیمسال دوم 

خب این هم مانند نیمسال اول است. پس بهترین زمان برای جمع بندی نیمسال دوم در زمان امتحانات نهایی ترم اخر است. همچنین اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد، برای فارغ‌التحصیل‌های نظام قدیم  بهترین زمان خواهد بود.


 جهت مشاوره تخصصی جمع بندی نهایی کنکور 98 در یک هفته مانده تا کنکور کافیست


با تلفن ثابت با شماره 9099071611


و یا باموبایل همراه اول با شماره  99225595 تماس بگیرید.


 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )



جمع بندی کنکور 98


چگونه در روزهای پایانی جمع بندی کنیم ؟


خب حالا باید درباره جمع بندی کنکور 98 بگوییم. برای جمع بندی با تست باید ابتدا تست های سالهای گذشته را داشته باشید. بعد به ترتیبی برنامه ریزی کنید که پاسخگویی شما به تست ها از آخر به اول باشد.

یعنی اگر از کنکور 89 تا 96 میخواهید کار کنید . ابتدا به سوالات کنکور 96 بعد 95 و به همین ترتیب ادامه دهید. شاید برایتان سوال به وجود بیاید که دلیل اینکار چیست؟

اول قبل از توضیح بگوییم که سوالات تالیفی را برای آخر کار بگذارید زیرا سوالات تالیفی به اندازه سوالات کنکوری نمیتوانند به کنکور سراسری شبیه باشند. پس جمعبندی را با سوالات کنکور سالهای گذشته انجام دهید. زیرا در طول دوره هرچی به سالهای پایانی نزدیک میشویم شاهد این هستیم که تغییرات چندانی در کنکور سراسری به وجود نیامده است.

پس کاری که شما باید انجام دهید این است که تست های سالهای گذشته راتهیه کرده و به ترتیب اولویت تست بزنید.

ما نمیتوانیم یک شیوه ثابت برای برنامه ریزی به شما بدهیم زیرا هر یک از شما با توجه به توان و خصوصیات مطالعاتی خود یک برنامه جمع بندی مناسب برای خود تدارک ببینید. 

فراموش نکنید که جمع بندی باید با دوره های قبلی تفاوت اساسی داشته باشد.  مثلا در طول مدت تحصیل تست های جدید میزدید در صورتی که در  روزهای پایانی خواندن هیچ مطلب جدید توصیه نمیشود.شناسایی نقاط قوت و ضعف، مرور مطالب خوانده شده، رفع اشکال، آزمون های جامع، تنظیم وقت و مدیریت زمان از ویژگی های دوران جمع بندی کنکور است.

توصیه آخری که برای دوران جمع بندی داریم این است که به فکر هفته آخر کنکور باشید. در همین حین که تست میزنید و مرور میکنید یک دفتر برای خود انتخاب کنید و نکاتی که احتمال فراموشی آنها وجود دارد به صورت بسیار خلاصه در دفتر بنویسید. به صورتی خلاصه باشد که شما با دیدن آن کل مطلب در ذهنتان حضور بیابد. این مطالب باید مطالبی باشد که احتمال فراموشی آن در هفته آخر کنکور بالا باشد. پس همه کتاب و دروس را در دفتر خلاصه نویی ننویسید تا در زمان مطالعه دچار سردرگمی شوید.

با آرزوی موفقیت برای کنکوری  های عزیز


منبع : جمع بندی نهایی کنکور 98

کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور 97

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۸ و همچنین آغاز ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ استرس داوطلبان کنکور نیز افزایش می یابد و به دنبال دریافت کارنامه های کنکور سال های گذشته می روند تا ببینند، با درصد هایی که در آزمون ها می زنند چه رتبه ای می توانند در کنکور به دست آورند. 
با توجه به اهمیت رتبه در کنکور می دانیم که رتبه های زیر ۱۰۰۰ موقعیت بهتری خواهند داشت و در رشته‌های بهتری پذیرفته می‌شوند. از همین رو با توجه به تقاضای دانش آموزان و اهمیت این مسئله کارنامه رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور را در اختیارتان قرار می دهیم اما توصیه ما به شما عزیزان این است که با یک مشاور مجرب در این زمینه مشورت کنید تا دقیق‌تر راهنمایی شوید زیرا کارنامه ها شاید با درصدهای شما بسیار متفاوت باشد.


 جهت مشاوره تخصصی کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور 97 کافیست


با تلفن ثابت با شماره 9099071611


و یا باموبایل همراه اول با شماره  99225595 تماس بگیرید.


 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )



مشاورین با بررسی وضعیت شما میتوانند راه کارهای مفید برای برنامه ریزی در فرصت باقی مانده و جمع بندی هفته آخر و همچنین نحوه مطالعه در دوران نوروز را به شما آموزش دهد و بهترین مراکز و کتابها را برای روزهای پایانی به شما معرفی کند تا بتوانید نتیجه بهتری در کنکور سراسری ۹۸ کسب کنید.



شرایط ادامه تحصیل سربازان امریه در سال 98

سوالی که سربازان با آن روبرو هستند این است که آیا سربازان امریه امکان ادامه تحصیل دارند و می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند یا خیر باید صبر کنند تا مدت امریه آنها تمام شود؟
مقالات مختلفی در رابطه با امریه خدمت سربازی و امریه سربازی برایتان نوشته ایم و توضیحات تکمیلی داده ایم اما در این مقاله در رابطه با ادامه تحصیل سربازان امریه می‌خواهیم برایتان توضیح دهیم.


 جهت مشاوره تخصصی شرایط ادامه تحصیل سربازان امریه در سال 98 کافیست


با تلفن ثابت با شماره 9099071611


و یا باموبایل همراه اول با شماره  99225595 تماس بگیرید.


 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


قبل از اینکه درباره این موضوع توضیح دهیم باید بگوییم امریه چیست؟ سازمان ستاد کل نیروهای مسلح هرساله تعداد محدودی سهمیه دارند تا سربازانی را جهت اشتغال به کار در مراکز دولتی در ۳۱ استان کشور جذب کند و این سربازان با توجه به تخصصی که دارند در رشته خودشان استفاده می شوند به این کار امریه می گویند

سربازان امریه می توانند ادامه تحصیل دهند؟؟


بسیاری از سربازان امریه هستند که در نیروهای مسلح مشغول به خدمت هستند و سوال این است که آیا امکان دارد تحصیلاتش آن را در مقطع کارشناسی ادامه دهند،؟
مطابق با قوانینی که وجود دارد سربازان خدمت وظیفه عمومی که بدون غیبت وارد خدمت شده باشند چنانچه در مقطع لیسانس و بالاتر پذیرفته شوند میتوانند از معافیت تحصیلی استفاده کرده و از خدمت ترخیص شوند.
همچنین می توانند ادامه خدمت خود را بعد از اتمام تحصیلات شما انجام دهند و این قانون برای امریهو  غیر امریه ثابت است و تفاوتی بین این دو وجود ندارد.
تنها نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که ادامه تحصیل در مقطع فوق دیپلم مجاز نیست

تفاوت جانباز و معلول حین خدمت چیست

با توجه به اینکه در چند وقت اخیر در رابطه با حمله های تروریستی در کشور ممکن است برای برخی از سربازان در زمان خدمت سربازی دچار آسیب دیدگی شده باشند همواره این سوال برای سرباطزانی که دچار سانحه می شوند این باشد که تفاوت جانباز و معلول حین خدمت چیست . البته سوال دیگری که بسیاری از سربازان معلول حین خدمت از مشاورین پرسیده اند این می باشد که آیا معلولین حین خدمت جزء ایثارگران می باشند و می توانند برای دریافت کارت ایثارگری اقدام نمایند یا خیر ؟

 جهت مشاوره تخصصی تفاوت جانباز و معلول حین خدمت چیست کافیست


با تلفن ثابت با شماره 9099071611


و یا باموبایل همراه اول با شماره  99225595 تماس بگیرید.


 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در این مقاله میخواهیم در رابطه با تفاوت جانباز و معلول حین خدمت توضیحاتی را ارائه نماییم و در ضمن میزان غرامت معلولیت در حین خدمت را نیز به شما ارائه نماییم بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حاتما تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید و در صورتیکه با هرگونه سوال و یا ابهامی مواجه شدید حتما با مشاوران سامانه صدای مشاور در تماس باشید. 

تفاوت جانباز و معلول حین خدمت

شاید یکی از مهم ترین سوالات سربازانی که معلول حین خدمت دارند این می باشد که آیا آنها هم جزء جانبازان و ایثارگران محسوب خواهند شد و میتوانند از مزایای ایثارگران استفاده نمایند یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متاسفانه این دسته از سربازان طبق قانون معلول حین خدمت شناخته شده می شوند و اینکه کارت ایثارگری تنها به جانبازان انقلاب اسلامی تعلق خواهد گرفت . بنابراین تفاوت جانباز و معلول حین خدمت را می توان در این دانست که جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی می توانند از خدمات کارت ایثارگری و خدماتی که دولت طبق قانون جامع ایثارگری به آنها تعلق می گیرد اما سربازان معلول حین خدمت تنها بابت معلولیتی که برای آنها ایجاد می شود غرامت دریافت می کنند. 

غرامت پرداختی به معلولین حین خدمت

طبق قوانین و مقررات ‌در صـورت نقص عضو یا از کـار افتادگی کلی و یا جزئی پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمانهای ‌تابعه یا وابسته به آنها و جانباز یا معلول حین خدمت به شرح زیر غرامت ‌پرداخت می‌شود:

‌الف - نابینایی کامل از دو چشم : (100%)

ب - قطع یا از کار افتادگی دائم دو دست، حداقل از مچ : (100%)

پ - قطع یا از کار افتادگی دائم دو پا، حداقل از مچ : (100%)

ت - قطع یا از کار افتادگی دائم یک دست و یک پا، حداقل از مچ : (100%)

ث - سرطانهای ناشی از خدمت، اختلالات روانی و ضایعه ‌های مغزی و نخاعی غیر قابل علاج ناشی از حادثه به نحوی که طبق نظر پزشک متخصص ‌موجب محرومیت از کار و اشتغال گردد : (100%)

ج - قطع یا از کار افتادگی دست از بازو : (80%)

چ - قطع یا از کار افتادگی دست از ساعد : (70%)

ح - قطع یا از کار افتادگی دست از مچ : (60%)

خ - قطع یا از کار افتادگی کامل انگشتان هر دست :

- ‌شصت:(36%)

‌بند اول شصت:(24%)

- سبابه: (25%)

- بند اول سبابه:(12%)

- بند دوم سبابه:(8%)

- هر یک از دو انگشت میانه: (15%)

- انگشت کوچک:(10%)

‌در هر حال حداکثر تعهد صندوق بابت مجموع نقص عضو انگشتان هر دست از (50%) مبلغ بیمه شده تجاوز نخواهد کرد.

‌د - قطع یا از کار افتادگی یک ران از مفصل : (85%)

‌ذ - قطع یا از کار افتادگی یک ساق پا : (80%)

‌ر - قطع یا از کار افتادگی مچ پا : (50%)

‌ز - قطع یا از کار افتادگی انگشتان هر پا :

- شصت پا : (20%)

- هر یک از انگشتان پا : (5%)

‌ژ - نابینا شدن چشم : (50%)

‌در صورتی که بیمه شده قبل از حادثه از بینایی کامل یک چشم محروم بوده باشد، درجه نقص عضو نابینا شدن چشم دیگر، (70%) خواهد بود .

س - از دست دادن شنوایی یک گوش : (25%)

‌در صورتی که بیمه شده قبل از حادثه از شنوایی کامل یک گوش محروم بوده باشد، درجه نقص عضو ناشنوا شدن گوش دیگر، ( 45%) خواهد بود.

ش - از دست دادن لاله گوش : (10%)

‌غرامت نقص عضو سایر اعضای سر و صورت از (25% ) مبلغ بیمه شده تجاوز نخواهد کرد.

ص - از دست دادن حس بویایی :(5%)

ض - از دست دادن حس چشایی :(5%)

ط - قطع یا ازکار افتادگی زبان :(30%)

ظ - از کار افتادگی حنجره :(30%)

ع - مجموعه غرامت دندانها حداکثر:(5%)

غ - تخلیه کامل یکی از اندامهای داخلی بدن : (80%)

ف - تخلیه یا قطع قسمتی از احشای داخلی: (50%)

ق - ضایعه پوستی بالای شصت در صد: (100%)

ک - ضایعه پوستی بین سی درصد تا شصت درصد: (50%)

گ - ضایعه پوستی بین ده درصد تا سی درصد: (25%)

ل - عوارض و ناراحتیهای اسکلتی و ستون فقرات، ده درصد تا پنجاه درصد، حسب نظر کمیسیون پزشکی

‌درجه نقص عضو و از کارافتادگی اعضایی از بدن که در بندهای (‌الف) تـا (ل) پیش بینی نشده است به وسیله کمیسیون عالی پزشکی ارتش،‌سپاه و ناجا حسب مورد تعیین می‌شود.

‌در صورتی که حادثـه واحـد منجـر به نقـص عضو یا از کار افتادگی چند عضو شخص بیمه شده شود، درجه نقص عضو یا از کار افتادگی‌ معادل حاصل جمع نقص و از کار افتادگی آن اعضا خواهد بود، ولی غرامتی که به این ترتیب پرداخت می‌شود، هیچگاه از صد درصد (100%) مبلغ ‌غرامت تجاوز نخواهد کرد.

مبلغ غرامت از کار افتادگی و نقص عضو هر یک از حالتهای جانبازی، معلول حین خدمت و معلول عادی به ترتیب به نسبت درصد آن از‌ غرامت بیمه شهید، متوفای حین خدمت و متوفای عادی است.

‌تشخیص شهادت و فوت به سبب انجام وظیفه و جانبازی و معلول حین انجام وظیفه، حسب مورد به عهده مراجع پیش بینی شده در قوانین ‌ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می ‌باشد.